Často kladené otázky

AKO RÝCHLO MÔŽETE ODPOVEDAŤ NA MOJU OTÁZKU?

Na správy a e-maily odpovedáme v poradí, v akom sú doručené, a snažíme sa reagovať čo najrýchlejšie. Väčšinou odpovedáme do 24 hodín od prijatia správy alebo e-mailu.

MÔŽEM ZMENIŤ SVOJU DODACIU ADRESU PO ODOSLANÍ OBJEDNÁVKY?

Po zadaní objednávky ju naši skladníci dokážu zabaliť a odoslať do 24 hodín, takže nie vždy je možné spracovať žiadosti o zmenu adresy. Ak si všimnete chybu, čo najskôr nám pošlite e-mail s vaším menom a číslom objednávky, aby sme sa mohli pokúsiť o opravu vášho balíka pred jeho odoslaním. Neexistuje žiadna záruka, že to stihneme, najmä po opustení nášho skladu, ale urobíme všetko, čo bude v našich silách!

AKO DLHO TRVÁ SPRACOVANIE?

Doba spracovania objednávky je 1 až 3 pracovné dni odo dňa zadania objednávky. Väčšina balíkov je pripravená do 24 hodín, ale ak je náš sklad výnimočne preplnený, doba spracovania sa môže predĺžiť až na 3 pracovné dni odo dňa zadania objednávky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE O DOPRAVE:

Náš sklad spracováva a odosiela všetky objednávky od pondelka do piatku (okrem hlavných sviatkov). Po zadaní objednávky by mal byť váš balík odoslaný do 1 až 2 pracovných dní od jej zadania a krátko nato dostanete e-mail so sledovacím číslom zásielky. E-Packet je naším hlavným dopravcom pre zákazníkov z USA a pre zákazníkov v krajinách/regiónoch, ako je Kanada, Európa, Spojené kráľovstvo, Austrália, Nový Zéland atď. V závislosti od miesta vášho bydliska sú balíky doručené do 5 až 25 dní od dátumu odoslania.

BUDE MOJA OBJEDNÁVKA DORUČENÁ V JEDNOM BALÍKU?

V závislosti od veľkosti vašej objednávky môžete dostať samostatné balíky, ktoré môžu doraziť s odstupom 1 až 2 pracovných dní.

VYPREDANÉ/NEOBJEDNANÉ POLOŽKY:

V prípade, že niektorá z vašich položiek nie je na sklade, pošleme vám e-mail s informáciou o predpokladanom termíne odoslania položiek. Ak sa nepredpokladá, že položky budú do 2 týždňov opäť naskladnené, automaticky vám za tieto položky vrátime peniaze.

ZMENY ADRESY:

Naši skladníci sú veľmi rýchli, takže ak si všimnete chybu, čo najskôr nám pošlite e-mail s vaším menom a číslom objednávky, aby sme sa pokúsili váš balík zachytiť pred jeho odoslaním. Neexistuje žiadna záruka, že ho budeme môcť zmeniť, najmä po opustení nášho skladu, ale urobíme všetko, čo bude v našich silách!

POSIELATE DO MEDZINÁRODNÉHO SPOLOČNOSTI?

Áno, zasielame medzinárodne a takmer do všetkých krajín. Zásielku dostanete 5 – 25 dní od odoslania objednávky. Všetky objednávky sú odoslané do 1 alebo 2 dní.

DOSTAL SOM POŠKODENÝ TOVAR, ČO MÁM ROBIŤ?

Ospravedlňujeme sa, že vaša zásielka nedorazila v perfektnom stave! Pre ďalšiu pomoc nás prosím kontaktujte s Vaším menom a číslom objednávky.

AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

Jednoducho prejdite na Sledovať moju objednávku odkaz na domovskej stránke alebo v hlavnom menu a zadajte číslo zásielky, aby ste zistili, kde sa váš balík nachádza. Ak potrebujete ďalšiu pomoc, sme vám vždy k dispozícii.

PREČO MOJE SLEDOVACIE ČÍSLO NEFUNGUJE?

Sledovacie čísla často fungujú iba pri domácich objednávkach, pretože zahraničné poštové systémy neaktualizujú polohu balíka v systémoch našich dopravcov. Medzinárodná preprava zvyčajne trvá 2 až 4 týždne, takže môžete odhadnúť, že od odoslania balíka po jeho doručenie bude trvať približne toľko času. Ak je vaša objednávka domáca a sledovacie číslo nefunguje, dajte nám vedieť, aby sme sa uistili, že vaše položky boli správne odoslané.

SLEDOVACIE ČÍSLO HOVORI DORUČENÉ, ALE OBJEDNÁVKU SOM EŠTE NEDOSTALA?

Všetky problémy s doručením v rámci USA sa po odoslaní z nášho skladu alebo od dodávateľov stávajú zodpovednosťou spoločnosti USPS. Ak chcete nájsť svoj balík na miestnej pošte, môžete kontaktovať spoločnosť USPS na čísle (800) 275-8777.

ČO MÁM ROBIŤ, AK V MOJEJ OBJEDNÁVKE NIEČO CHÝBA ALEBO JE POŠKODENÝ?

Ak niektorý z vašich zakúpených tovarov chýba alebo je poškodený, ihneď nás kontaktujte, aby sme problém vyriešili. Ponúkame záruku vrátenia peňazí, ktorá platí 30 dní pred doručením vašej objednávky, preto nás nezabudnite kontaktovať v tejto lehote. Ak nás chcete kontaktovať, použite prosím buď Kontaktujte nás alebo nám pošlite e-mail na adresu support@petnova.com .